NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Solaz Portolés, Joan Josep
dc.contributor.author Moreno Cabo, Magdalena
dc.date.accessioned 2017-02-06T18:05:41Z
dc.date.available 2017-02-06T18:05:41Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.citation Solaz Portolés, Joan Josep Moreno Cabo, Magdalena 1998 Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia Educación Química 9 2 80 85
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/57054
dc.description.abstract Our discussion will focus on how the history of science can give science teachers some insight about students' alternative ideas, and provides some teaching materials and approaches which can be used in classroom in order to change students' ideas. Besides, we analyze the differences between the pro gression of scientific understanding in the pupil and the progression of scientific understanding in the history of science.
dc.language.iso spa
dc.relation.ispartof Educación Química, 1998, vol. 9, num. 2, p. 80-85
dc.subject Ciència Ensenyament
dc.subject Aprenentatge
dc.title Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia
dc.type journal article es_ES
dc.date.updated 2017-02-06T18:05:42Z
dc.identifier.idgrec 115871
dc.rights.accessRights open access es_ES

Visualització       (812.2Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques