NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Escriure amb seqüències didàctiques. Materials docents

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Escriure amb seqüències didàctiques. Materials docents

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Santolària Òrrios, Alícia
dc.contributor.author Ribera Aragüete, Paulina
dc.date.accessioned 2017-06-06T11:22:07Z
dc.date.available 2017-06-06T11:22:07Z
dc.date.issued 2017 es_ES
dc.identifier.citation Santolària, A.; Ribera, P. (coords).(2017). Escriure amb seqüències didàctiques. Materials docents es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/58974
dc.description.abstract El contingut del llibre Escriure amb seqüències didàctiques. Materials docents s’emmarca en el projecte d’investigació Dificultats d’escriptura amb textos argumentatius i explicatius i intervenció didàctica. Una aproximació des de tres llengües, dirigit per la Dra. Paulina Ribera Aragüete i finançat pel Vicerectorat d’Investigació de la Universitat de València Estudi General [codi: UV-INV-AE11-42019]. Es dugué a terme durant el curs escolar 2011-2012. El projecte va nàixer per iniciativa del Grup GIEL (Grup d’Investigació en Ensenyament de Llengües) de la Universitat de València, integrat per professorat de Didàctica de la Llengua de la Facultat de Magisteri. La recerca abastà els nivells educatius d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària i el Grau de Mestre d’Educació Primària de la Facultat de Magisteri de la UVEG, tot i que en aquest llibre només mostrarem les seqüències didàctiques dissenyades i utilitzades en els nivells d’Educació Infantil i Primària. El projecte aportà tres aspectes clau: en primer lloc, es va treballar a l’aula amb seqüències didàctiques en tots els nivells educatius; en segon lloc, es planteja un enfocament plurilingüe. La proposta abastà les tres llengües del currículum valencià (valencià, castellà i anglés), tot intentant reflectir una perspectiva de tractament integrat de les llengües. Per últim, es van usar gèneres de base expositiva i argumentativa en els primers anys escolars. El llibre conté 9 capítols amb nou seqüències didàctiques, basades en l’escola de Ginebra, elaborats per diferents professors que mostren activitats adreçades a infants d’edats compreses entre els cinc i els dotze anys. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject Seqüències didàctiques, ensenyament de l'escriptura en Educacuió Infantil i Primària, Tractament Integrat de Llengües es_ES
dc.title Escriure amb seqüències didàctiques. Materials docents es_ES
dc.type book es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES

Visualització       (4.677Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques