Les creences del professorat sobre l?ensenyament de la gramàtica a l?aula : cap a una tipologia de docents
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(292.8Kb)
|
|
|
|
|
|
Bastons, Núria; Comajoan Colomé, Llorenç; Guasch, Oriol; Ribas, Teresa
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2017
|
|
|
|
L?article s?insereix en la tradició d?estudis sobre els sabers i les creences del professorat que indaguen en les concepcions sobre l?ensenyament i l?aprenentatge com a punt de referència per a la planificació de la millora dels criteris d'intervenció a les aules. Recull dos estudis paral·lels que pretenen conèixer la cognició i les pràctiques dels docents en relació amb l?ensenyament de la gramàtica, un sobre una mostra de professorat de primària i de secundaria encarregat de l?ensenyament del català i el castellà, i un altre sobre una mostra de professorat de català com a segona llenguaen l'àmbit de l'ensenyament d'adults. En tots dos casos, les respostes a un qüestionari sobre el paper de la gramàtica en l?ensenyament de la llengua i sobre les pràctiques habituals permeten establir una tipologia en què es distingeixen perfils docents diferenciats. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
|
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element