Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Bastons, Núria | es |
dc.contributor.author | Comajoan Colomé, Llorenç | es |
dc.contributor.author | Guasch, Oriol | es |
dc.contributor.author | Ribas, Teresa | es |
dc.date.accessioned | 2018-02-05T12:03:52Z | |
dc.date.available | 2018-02-05T12:03:52Z | |
dc.date.issued | 2017 | es |
dc.identifier.citation | Bastons, Núria ; Comajoan Colomé, Llorenç ; Guasch, Oriol ; Ribas, Teresa. Les creences del professorat sobre l?ensenyament de la gramàtica a l?aula : cap a una tipologia de docents. En: Caplletra: revista internacional de filología, 63 2017: 139-164 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/64575 | |
dc.description.abstract | L?article s?insereix en la tradició d?estudis sobre els sabers i les creences del professorat que indaguen en les concepcions sobre l?ensenyament i l?aprenentatge com a punt de referència per a la planificació de la millora dels criteris d'intervenció a les aules. Recull dos estudis paral·lels que pretenen conèixer la cognició i les pràctiques dels docents en relació amb l?ensenyament de la gramàtica, un sobre una mostra de professorat de primària i de secundaria encarregat de l?ensenyament del català i el castellà, i un altre sobre una mostra de professorat de català com a segona llenguaen l'àmbit de l'ensenyament d'adults. En tots dos casos, les respostes a un qüestionari sobre el paper de la gramàtica en l?ensenyament de la llengua i sobre les pràctiques habituals permeten establir una tipologia en què es distingeixen perfils docents diferenciats. | es |
dc.title | Les creences del professorat sobre l?ensenyament de la gramàtica a l?aula : cap a una tipologia de docents | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS | es |
dc.identifier.doi | 10.7203/caplletra.63.10397 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |