Com integrar un focus en la gramàtica a les classes comunicatives de llengua
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(241.7Kb)
|
|
|
|
|
|
Nassaji, Hossein
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2017
|
|
|
|
Hi ha un ampli suport teòric i empíric en el camp de l'adquisició de segones llengües (L2) per a les estratègies d'instrucció que dirigeixen l'atenció de l?aprenent cap a les formes gramaticals durant les activitats centrades en el significat. Aquest tipus d'instrucció s?ha anomenat «instrucció de focus en la forma» i s?ha distingit dels enfocaments tradicionals basats en la gramàtica que ensenyen formes lingüístiques de manera aïllada i descontextualitzada, que s?ha anomenat «instrucció de focus en les formes». Aquest article comença amb una breu descripció de la noció de focus en la forma i els seus fonaments teòrics i empírics. A continuació, es presenten una sèrie d'opcions d'instrucció per a la integració d'un enfocament en la gramàtica en l'ensenyament comunicatiu de llengües. Es descriu cada opció, se'n repassen les bases teòriques i empíriques i es donen exemples de com es poden utilitzar a l'aula.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
|
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element