Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Nassaji, Hossein | es |
dc.date.accessioned | 2018-02-05T12:04:54Z | |
dc.date.available | 2018-02-05T12:04:54Z | |
dc.date.issued | 2017 | es |
dc.identifier.citation | Nassaji, Hossein. Com integrar un focus en la gramàtica a les classes comunicatives de llengua. En: Caplletra: revista internacional de filología, 63 2017: 165-188 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/64579 | |
dc.description.abstract | Hi ha un ampli suport teòric i empíric en el camp de l'adquisició de segones llengües (L2) per a les estratègies d'instrucció que dirigeixen l'atenció de l?aprenent cap a les formes gramaticals durant les activitats centrades en el significat. Aquest tipus d'instrucció s?ha anomenat «instrucció de focus en la forma» i s?ha distingit dels enfocaments tradicionals basats en la gramàtica que ensenyen formes lingüístiques de manera aïllada i descontextualitzada, que s?ha anomenat «instrucció de focus en les formes». Aquest article comença amb una breu descripció de la noció de focus en la forma i els seus fonaments teòrics i empírics. A continuació, es presenten una sèrie d'opcions d'instrucció per a la integració d'un enfocament en la gramàtica en l'ensenyament comunicatiu de llengües. Es descriu cada opció, se'n repassen les bases teòriques i empíriques i es donen exemples de com es poden utilitzar a l'aula. | es |
dc.title | Com integrar un focus en la gramàtica a les classes comunicatives de llengua | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS | es |
dc.identifier.doi | 10.7203/caplletra.63.10398 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |