En quin grau afecten les pseudociències al professorat?
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(496.4Kb)
|
|
|
|
|
|
Solbes Matarredona, Jordi; PALOMAR, Rafael; Domínguez Sales, María Consuelo
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2017
|
|
|
|
Les pseudociències estan presents i són acceptades amb naturalitat per amplis sectors de la població. Malgrat la seua potencial perillositat, no són tingudes en compte per l'ensenyament de les ciències i, fins i tot, algunes universitats han arribat a oferir-les de manera reglada. En aquest treball es pretén conèixer el grau d'acceptació d'aquestes creences per part del professorat de secundària de ciències en formació, on s'han detectat percentatges importants d'acceptació de les pseudociències. Paraules clau: cultura científica, pseudociències, ensenyament secundari, pensament crític, formació del professorat. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element