Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Solbes Matarredona, Jordi | |
dc.contributor.author | PALOMAR, Rafael | |
dc.contributor.author | Domínguez Sales, María Consuelo | |
dc.date.accessioned | 2018-04-11T15:12:24Z | |
dc.date.available | 2018-04-11T15:12:24Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Solbes Matarredona, Jordi PALOMAR, Rafael DOMINGUEZ-SALES, María Consuelo 2017 En quin grau afecten les pseudociències al professorat? Mètode - Revista de la Universitat de València 96 28 36 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/65594 | |
dc.description.abstract | Les pseudociències estan presents i són acceptades amb naturalitat per amplis sectors de la població. Malgrat la seua potencial perillositat, no són tingudes en compte per l'ensenyament de les ciències i, fins i tot, algunes universitats han arribat a oferir-les de manera reglada. En aquest treball es pretén conèixer el grau d'acceptació d'aquestes creences per part del professorat de secundària de ciències en formació, on s'han detectat percentatges importants d'acceptació de les pseudociències. Paraules clau: cultura científica, pseudociències, ensenyament secundari, pensament crític, formació del professorat. | |
dc.language.iso | cat | |
dc.relation.ispartof | Mètode - Revista de la Universitat de València, 2017, vol. 96, p. 28-36 | |
dc.subject | Ciència Ensenyament | |
dc.subject | Educació Investigació | |
dc.title | En quin grau afecten les pseudociències al professorat? | |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.date.updated | 2018-04-11T15:12:24Z | |
dc.identifier.idgrec | 124514 | |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |