NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

En quin grau afecten les pseudociències al professorat?

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

En quin grau afecten les pseudociències al professorat?

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Solbes Matarredona, Jordi
dc.contributor.author PALOMAR, Rafael
dc.contributor.author Domínguez Sales, María Consuelo
dc.date.accessioned 2018-04-11T15:12:24Z
dc.date.available 2018-04-11T15:12:24Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Solbes Matarredona, Jordi PALOMAR, Rafael DOMINGUEZ-SALES, María Consuelo 2017 En quin grau afecten les pseudociències al professorat? Mètode - Revista de la Universitat de València 96 28 36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/65594
dc.description.abstract Les pseudociències estan presents i són acceptades amb naturalitat per amplis sectors de la població. Malgrat la seua potencial perillositat, no són tingudes en compte per l'ensenyament de les ciències i, fins i tot, algunes universitats han arribat a oferir-les de manera reglada. En aquest treball es pretén conèixer el grau d'acceptació d'aquestes creences per part del professorat de secundària de ciències en formació, on s'han detectat percentatges importants d'acceptació de les pseudociències. Paraules clau: cultura científica, pseudociències, ensenyament secundari, pensament crític, formació del professorat.
dc.language.iso cat
dc.relation.ispartof Mètode - Revista de la Universitat de València, 2017, vol. 96, p. 28-36
dc.subject Ciència Ensenyament
dc.subject Educació Investigació
dc.title En quin grau afecten les pseudociències al professorat?
dc.type journal article es_ES
dc.date.updated 2018-04-11T15:12:24Z
dc.identifier.idgrec 124514
dc.rights.accessRights open access es_ES

Visualització       (496.4Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques