Ressenya de: INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECIFIQUES DE SUPORT EDUCATIU (MARÍN, D. i MAÑÁ, I. (Coords.), 2019.
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(181.6Kb)
|
|
|
|
|
|
Vidal Esteve, María Isabel
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2020
|
|
|
|
Al llarg dels últims anys, bé és cert que està proliferant el discurs sobre les pràctiques inclusives als centres escolars. No obstant això, continuen sense resposta nombrosos interrogants respecte a la forma d'atendre adequadament i garantir el dret d'inclusió, en els contextos ordinaris, a tot l'alumnat, també al que presenta Necessitats Específiques de Suport Educatiu (NESE). Per a poder contestar-los, és fonamental que el professorat, des dels inicis de la seua formació als graus d'Educació Infantil i Primària, estableixi unes bases teòriques sobre l'atenció a la diversitat amb què va a trobar-se a l'aula, i disposi d'un repertori d'estratègies i recursos per a la intervenció que contribueixi a proporcionar una educació de qualitat. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element