Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Vidal Esteve, María Isabel | |
dc.date.accessioned | 2020-06-09T09:21:08Z | |
dc.date.available | 2020-06-09T09:21:08Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Vidal Esteve, María Isabel 2020 Ressenya de: INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECIFIQUES DE SUPORT EDUCATIU (MARÍN, D. i MAÑÁ, I. (Coords.), 2019. Quaderns Digitals 91 173 174 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/74935 | |
dc.description.abstract | Al llarg dels últims anys, bé és cert que està proliferant el discurs sobre les pràctiques inclusives als centres escolars. No obstant això, continuen sense resposta nombrosos interrogants respecte a la forma d'atendre adequadament i garantir el dret d'inclusió, en els contextos ordinaris, a tot l'alumnat, també al que presenta Necessitats Específiques de Suport Educatiu (NESE). Per a poder contestar-los, és fonamental que el professorat, des dels inicis de la seua formació als graus d'Educació Infantil i Primària, estableixi unes bases teòriques sobre l'atenció a la diversitat amb què va a trobar-se a l'aula, i disposi d'un repertori d'estratègies i recursos per a la intervenció que contribueixi a proporcionar una educació de qualitat. | |
dc.language.iso | spa | |
dc.relation.ispartof | Quaderns Digitals, 2020, num. 91, p. 173-174 | |
dc.subject | Orientació escolar | |
dc.title | Ressenya de: INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECIFIQUES DE SUPORT EDUCATIU (MARÍN, D. i MAÑÁ, I. (Coords.), 2019. | |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.date.updated | 2020-06-09T09:21:08Z | |
dc.identifier.idgrec | 139449 | |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |