NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Estudi comparat de les llibertats en l'ensenyament dins de les lleis educatives de la democràcia espanyola

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Estudi comparat de les llibertats en l'ensenyament dins de les lleis educatives de la democràcia espanyola

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.advisor Lázaro Lorente, Luis Miguel
dc.contributor.author Mateu Luján, Borja
dc.contributor.other Màster en Política, Gestió i Direcció en Organitzacions Educatives es_ES
dc.date.accessioned 2021-03-12T08:55:00Z
dc.date.available 2021-03-13T05:45:05Z
dc.date.issued 2014 es_ES
dc.date.submitted 25-09-2014 es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/78248
dc.description.abstract Les llibertats en l’ensenyament sempre ha sigut un tema present i determinant en totes les reformes educatives del nostre país. La constitució de 1978 no determina quina llibertat ha de dominar sobre l’altra, sinó que les entén totes per igual. Així, són les Lleis Orgàniques educatives les que han anat determinant des de la democràcia quines llibertats haurien de predominar sobre altres en funció de les ideologies que sustenten cada partit polític que les ha creades. L’objecte d’aquest treball, doncs, és el de realitzar un estudi comparat entre les diverses lleis educatives de la democràcia espanyola en referència a les llibertats en l’ensenyament que presenten cadascuna. Les llibertats a les que va dedicat aquest estudi seran la llibertat de càtedra, la llibertat de creació de centres educatius (idearis), la llibertat d’elecció dels centre per part dels pares, la llibertat del centre respecte a l’administració educativa (autonomia) i per últim la llibertat d’elecció d’itineraris per part dels alumnes. Així la hipòtesi de la qual partisc i que pretenc comprovar en aquest treball d’investigació és si realment: les diferents llibertats d’ensenyament són una peça tan clau en les reformes educatives, que tan sols amb conèixer la relació que existeix entre elles es pot determinar fins i tot el tipus de política educativa que ha emprat cada partit. es_ES
dc.format.extent 81 p. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject educació comparada es_ES
dc.subject llibertat de càtedra es_ES
dc.subject llibertat elecció de centre es_ES
dc.subject llibertat del centre es_ES
dc.subject llibertat d'elecció d'itineraris es_ES
dc.title Estudi comparat de les llibertats en l'ensenyament dins de les lleis educatives de la democràcia espanyola es_ES
dc.type master thesis es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

Visualització       (1.955Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques