Mostra el registre complet de l'element
Prats Climent, María Dolores
Bataller Català, Alexandre (dir.) Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura |
|
Aquest document és un/a treball fi de màster, creat/da en: 2021 | |
The following End of Masters’ Thesis is a case study on the implementation of a didactical sequel during February and March 2021 with a group of secondary school’s freshmen, who study in a publicly owned high school in Valencia. This sequel, called Relats del Discmón, is constructed as an action-research and is unfolded within the context of Sociolinguistics Field. This educational experience is based on interdisciplinarity and active methodologies, and takes shape through a series of gamification, reading and writing workshops, created from fantastic literature Discworld universe, developed by the author Terry Pratchett. By this unfolding, our intention is to verify the thematic corpus of the Discworld and its didactic transfer into an active method as a motivational and learning tool.El present Treball de Fi de Màster és un estudi de cas sobre la posada en funcionament d’una seqüència didàctica amb un grup de 1r d’ESO, pertanyent a un IES de titularitat pública de València, el febrer i març de 2021. Aquesta seqüència, anomenada Relats del Discmón, es construeix com una investigació-acció i es desplega en el context de l’Àmbit Sociolingüístic. Aquesta experiència educativa es basa la interdisciplinarietat i les metodologies actives, i pren forma en una sèrie de tallers de gamificació, lectura i escriptura, creats a partir de l’univers de literatura fantàstica Discmón, desenvolupat per l’autor Terry Pratchett. Amb aquest desplegament, es pretén posar a prova el Discmón (i el seu trasllat didàctic en forma activa) com a eina de motivació i aprenentatge. | |
Veure al catàleg Trobes |