NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El Discmón de Terry Pratchett com a eina de motivació i aprenentatge a l'aula de 1r d'ESO. Un estudi de cas

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

El Discmón de Terry Pratchett com a eina de motivació i aprenentatge a l'aula de 1r d'ESO. Un estudi de cas

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.advisor Bataller Català, Alexandre
dc.contributor.author Prats Climent, María Dolores
dc.contributor.other Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura es_ES
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:36:49Z
dc.date.available 2021-07-27T04:45:05Z
dc.date.issued 2021 es_ES
dc.date.submitted 16-07-2021 es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/80011
dc.description.abstract The following End of Masters’ Thesis is a case study on the implementation of a didactical sequel during February and March 2021 with a group of secondary school’s freshmen, who study in a publicly owned high school in Valencia. This sequel, called Relats del Discmón, is constructed as an action-research and is unfolded within the context of Sociolinguistics Field. This educational experience is based on interdisciplinarity and active methodologies, and takes shape through a series of gamification, reading and writing workshops, created from fantastic literature Discworld universe, developed by the author Terry Pratchett. By this unfolding, our intention is to verify the thematic corpus of the Discworld and its didactic transfer into an active method as a motivational and learning tool. en_US
dc.description.abstract El present Treball de Fi de Màster és un estudi de cas sobre la posada en funcionament d’una seqüència didàctica amb un grup de 1r d’ESO, pertanyent a un IES de titularitat pública de València, el febrer i març de 2021. Aquesta seqüència, anomenada Relats del Discmón, es construeix com una investigació-acció i es desplega en el context de l’Àmbit Sociolingüístic. Aquesta experiència educativa es basa la interdisciplinarietat i les metodologies actives, i pren forma en una sèrie de tallers de gamificació, lectura i escriptura, creats a partir de l’univers de literatura fantàstica Discmón, desenvolupat per l’autor Terry Pratchett. Amb aquest desplegament, es pretén posar a prova el Discmón (i el seu trasllat didàctic en forma activa) com a eina de motivació i aprenentatge. es_ES
dc.format.extent 101 p. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject seqüència didàctica es_ES
dc.subject taller de lectura es_ES
dc.subject taller d'escriptura es_ES
dc.subject gamificació es_ES
dc.subject discmón es_ES
dc.title El Discmón de Terry Pratchett com a eina de motivació i aprenentatge a l'aula de 1r d'ESO. Un estudi de cas es_ES
dc.type master thesis es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

Visualització       (4.381Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques