NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Educar en la diversitat. Una proposta d'educació literària a l'aula de Magisteri

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Educar en la diversitat. Una proposta d'educació literària a l'aula de Magisteri

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (331.1Kb)

   
    
Oltra-Albiach, Miquel A.; Pardo Coy,Rosa M.
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2016

L'objectiu d'aquest article és presentar una experiència duta a terme en l'assignatura «Formació literària en l'aula d'Educació Infantil» durant el curs 2014-2015, a partir de la necessitat educar l'alumnat en la diversitat i amb la incorporació de la literatura, la dramatització i els titelles com a poderoses eines de presa de consciència, de reflexió i de diàleg sobre la diferència. Des de la investigació sobre literatura infantil i amb la diversitat afectivosexual com a eix, els grups de treball van iniciar un debat sobre la (in)visibilitat de la majoria d'aquestes obres, i també dels prejudicis i estereotips que romanen en un gran nombre d'obres infantils. Considerem que l'experiència va resultar molt positiva quant a la formació literària dels estudiants de Magisteri, des de la perspectiva de la diversitat i pel que es refereix a la programació i a l'exercici d'activitats en l'aula.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques