Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Oltra-Albiach, Miquel A. | |
dc.contributor.author | Pardo Coy,Rosa M. | |
dc.date.accessioned | 2022-09-16T09:10:58Z | |
dc.date.available | 2022-09-16T09:10:58Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Oltra-Albiach,Miquel A. Pardo Coy,Rosa M. 2016 Educar en la diversitat. Una proposta d'educació literària a l'aula de Magisteri Ítaca (Alacant) 7 63 71 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/83856 | |
dc.description.abstract | L'objectiu d'aquest article és presentar una experiència duta a terme en l'assignatura «Formació literària en l'aula d'Educació Infantil» durant el curs 2014-2015, a partir de la necessitat educar l'alumnat en la diversitat i amb la incorporació de la literatura, la dramatització i els titelles com a poderoses eines de presa de consciència, de reflexió i de diàleg sobre la diferència. Des de la investigació sobre literatura infantil i amb la diversitat afectivosexual com a eix, els grups de treball van iniciar un debat sobre la (in)visibilitat de la majoria d'aquestes obres, i també dels prejudicis i estereotips que romanen en un gran nombre d'obres infantils. Considerem que l'experiència va resultar molt positiva quant a la formació literària dels estudiants de Magisteri, des de la perspectiva de la diversitat i pel que es refereix a la programació i a l'exercici d'activitats en l'aula. | |
dc.language.iso | cat | |
dc.relation.ispartof | Ítaca (Alacant), 2016, num. 7, p. 63-71 | |
dc.subject | Ensenyament primari | |
dc.subject | Educació infantil | |
dc.subject | Mestres Actituds | |
dc.title | Educar en la diversitat. Una proposta d'educació literària a l'aula de Magisteri | |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.date.updated | 2022-09-16T09:10:58Z | |
dc.identifier.doi | 10.14198/ITACA2016.7.06 | |
dc.identifier.idgrec | 120700 | |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |