NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

De “su cultura es muy fuerte” a “no se adapta a la escuela”: alumnado de origen inmigrante, evaluación y efecto Pigmalión en primaria

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

De “su cultura es muy fuerte” a “no se adapta a la escuela”: alumnado de origen inmigrante, evaluación y efecto Pigmalión en primaria

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (2.293Mb)

   
    
Ballestín González, Beatriz
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2015

Este documento está disponible también en : https://dialnet.unirioja.es/servlet/extart?codigo=5200269


    Ballestín González, B. (2015). De “su cultura es muy fuerte” a “no se adapta a la escuela”: Alumnado de origen inmigrante, evaluación y efecto pigmalión en primaria. Revista De Sociología De La Educación-RASE, 8(3), 361-379

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques