NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Sí, profe, pero? La enseñanza de la argumentación oral en el aula de E/LE

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Sí, profe, pero? La enseñanza de la argumentación oral en el aula de E/LE

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.913Mb)

   
    
Martínez, Amparo Alemany
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2020

Yes, teacher, but? Learning to teach oral argumentation in E/LE classroom The aim of this paper is to explain how the theory of arguments can help E/LE students to improve their oral argumentative skills. For instance, notion like topoi, which is a concept of the theory of arguments based on Anscombre and Ducrot approach, or even the types of arguments. To do this, this paper first displays the theoretical basis of this framework, and second it promotes a set of activities to achieve an improvement in the student?s argumentative skills. Key words: theory of arguments, topoi, argumentative orientation
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques